środa, 2 października 2013

Chwil kilka w Polanicy-Zdrój

     Tytuł posta mógłby wystarczyć za cały komentarz. Polanica-Zdrój, leżąca w dolinie Bystrzycy Dusznickiej z roku na rok staje się coraz ładniejsza. To znane uzdrowisko odwiedziliśmy po raz kolejny w połowie sierpnia tego roku. Park Zdrojowy wzbogacił się o drewnianą muszlę koncertową i ładny, elegancki pawilon na wzgórzu, gdzie napijemy się wody z polanickich źródeł. Gdy zaspokoimy już pragnienie, możemy udać się do Parku Szachowego na partyjkę królewskiej gry. Ponieważ obrazy mówią więcej niż tysiąc słów, zapraszam do obejrzenia zdjęć.


Zapraszam również do obejrzenia pięknej panoramy Parku Zdrojowego z lotu ptaka.


bystrzyca dusznicka, promenada, rzeka, uzdrowisko

rzeka, uzdrowisko, Polanica, odpoczynek

pijalnia wód, zdrowie, uzdrowisko

park zdrojowy, na zdrowie, kwiaty

glob, kamień, park zdrojowy

zięba, polanica, szachownica

zieleń, spacery, droga

Polanica-Zdrój, wypoczynek, uzdrowisko, woda

drogowskaz, ciekawe miejsca w Polanicy

Polanica-Zdrój, zieleń, park zdrojowy

ciekawe miejsca w Polanicy-Zdroju

co warto zobaczyć w Polanicy?

jakie właściwości ma woda z Polanicy?

Polanica-Zdrój, woda lecznicza, uzdrowisko

Na blogu Koło domu jest również post: Międzygórze - tu spacerowała królewna Marianna

23 komentarze:

  1. Byłam tam trochę temu, ale teraz jest z pewnością o wiele ładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie takie 'zdroje' jednocześnie śmieszą i rozczulają. Mimo wszystko jeszczem za młody na sanatorianina ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam tam oj dawno w czasach studenckich, potem po powodzi, kiedy było widać zniszczenia i potem po kilku latach i widać, że miasto pięknieje a szachy zawsze obecne . A kaktusy przy szachach były?

    OdpowiedzUsuń
  4. How lovely, absolutely lovely see these beautiful pictures and romantic bridges are always guaranteed to grab my attention!
    Is my pleasure visit you again and see your new post.
    Hugs.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie miejsca klimatyczne, lubię się poczuć jak kuracjusz u wód:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po mojemu: dobrze, ze takie miejsca sa!
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie... Chyba ze wszystkich uzdrowisk to właśnie Polanicę najbardziej znam i najwięcej razy ja odwiedzałem...
    Też zauważyłem, że pięknieje w oczach... i dobrze...
    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna Polanica i piękne fotografie.Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja tam byłam, co prawda to był jeden z elementów jednodniowej wycieczki po Kotlinie Kłodzkiej a więc mało czasu i sił na zwiedzanie, ale piękne miejsce:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne zadbane uzdrowisko. Byłam tu wiele lat temu, więc niewiele pamiętam. Miło pooglądać.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście, pięknie się prezentuje. Lubię uzdrowiska Kotliny Kłodzkiej, każde ma swój urok, ale najczęściej odwiedzam Kudowę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wygląda, nigdy tam nie byłam, może kiedyś trafię w tamte strony.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Schöne Bilder von dem Ort.

    Gruß
    Noke

    OdpowiedzUsuń
  14. Modna się zrobiła ta Polanica Mad też o niej pisze.

    OdpowiedzUsuń
  15. ...byłam 20 lat temu...przyznaję, nie poznaję jej!
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne, choć zwracam większą uwagę na przyrodnicze walory, ładna architektoniczna otoczka też jest ważna :)

    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny kurort, tylko, że jak każdy inny, co nie przynosi ujmy - wręcz odwrotnie. Wszystkie powstawały w tym samym okresie i wszystkie ponownie przeżywają ponowny renesans.
    Mnie się bardzo podobają, szczególnie te położone w górach, ze względu na szczególne warunki
    mikroklimatyczne.
    Podoba mi się, mogę jechać już jutro na trzy tygodnie, sponsora jedynie mi trzeba :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywiście, coraz bardziej zadbana. A czytałam ostatnio o kurortach w latach 20-tych XX wieku - wtedy to była jedna z modniejszych miejscówek:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba się w przyszłym roku wybiorę. Tęskno mi w takie miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  20. Miasto jest piękne. Byłam kilka lat temu z Rodzicami. Chętnie tam wrócę w przyszłym roku. Zachęciły mnie to tego wyjazdu Twoje przepiękne zdjęcia.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. To prawda ,ze Polanica pięknieje..choć mój mąż nie lubi takich uzdrowiskowych spacerków:):) to bywamy tam bo ja lubię to miejsce..zresztą tam ślubowaliśmy:)i obiad w" Piekiełku " potem jedliśmy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Czas na Polanicę ;) Pamiętam ją tylko z objazdówek. Czermna, Wambierzyce oraz przejście w Słonem ;) Pamiętam tez,że kiedyś się zatrułem i woda zdrojowa pomogła wtedy natychmiast :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawianie komentarza i zapraszam ponownie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.