sobota, 3 sierpnia 2013

Mini Zoo w Mostkach

     Wczoraj odwiedziliśmy Mostki, niewielką miejscowość, leżącą ok. 10 kilometrów za Świebodzinem w województwie lubuskim przy drodze krajowej numer 92, prowadzącej do granicy polsko-niemieckiej  W Mostkach usytuowany jest jeden z największych kompleksów obsługi podróżnych w Polsce o powierzchni 11,5 hektara. Znajduje się tu duży parking dla samochodów ciężarowych, mogący pomieścić 400 pojazdów. Jest tam również motel, restauracja, myjnia samochodów ciężarowych, sklep multimedialny, kantor, fryzjer i salon gier. Jednak największą atrakcją, i nie tylko dla dzieci, jest Mini Zoo, w którym można zobaczyć m.in. wielbłąda dwugarbnego, czarne łabędzie, włochate krowy szkockie, zebry, daniele, kozy, osły, konie i wiele innych zwierząt. Chyba najbardziej sympatyczne wydawały się świnki wietnamskie wraz ze swoimi niesfornymi młodymi, które co rusz, wykorzystując szparę w ogrodzeniu, wydostawały się na otwarty teren, baraszkując między drzewami. Królikowi (jest na jednym ze zdjęć) bardzo smakowały kwiaty, więc opuścił resztę towarzystwa i na chwilę wybrał się coś przekąsić.
     Sam teren Mini Zoo jest obszerny, przestronny, a zwierzęta mają dobre warunki bytowania. Obsługa ciągle dbała o to, by ich podopieczni mieli świeżą wodę i paszę. Na terenie zwierzyńca można również zobaczyć naturalnych rozmiarów figury dwóch dinozaurów. Co ciekawe wstęp do Mini Zoo jest darmowy.
     Gdy się tak zwiedza, w końcu przychodzi chęć na coś do zjedzenia. Wstąpiliśmy więc do pobliskiej restauracji, która mile zaskoczyła nas dużym wyborem dań i przekąsek, miłą obsługą, przystępnymi cenami i nienaganną czystością.
     Poniżej kilkanaście wykonanych i wybranych przeze mnie zdjęć. Pogoda nie za bardzo sprzyjała fotografowaniu, ponieważ świeciło mocne, jaskrawe słońce. Coś jednak można było wybrać, by pokazać to interesujące miejsce. 


restauracja, wielbłąd, kozy, osły, daniele

jak trafić do mini zoo w Mostkach?

mini zoo w Mostkach

jak dojechać do mini zoo w mostkach?

jakie zwierzęta znajdziemy w mini zoo w Mostkach

port 2000

ile kosztuje wstęp do mini zoo w Mostkach?

atrakcje mini zoo w Mostkach

port 2000

mini zoo w moskach

zoo za darmo

świnki wietnamskie w zoo w mostkach

strusie w Mostkach

wielbłąd w Mostkach

mini zoo w mostkach

Zdjęcia: Wiesław Zięba


Zobacz również: 


              



14 komentarzy:

  1. Widzę tam nawet czarnego łabędzia, piękny. Króliczkowi faktycznie zasmakowały kwiatki, ale to chyba z ciekawości smaku ich. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koło Domu: Mini Zoo W Mostkach >>>>> Download Now

      >>>>> Download Full

      Koło Domu: Mini Zoo W Mostkach >>>>> Download LINK

      >>>>> Download Now

      Koło Domu: Mini Zoo W Mostkach >>>>> Download Full

      >>>>> Download LINK oS

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia. Bardzo miłe miejsce, w którym na pewno można dobrze wypocząć. Sympatyczne zwierzeta i bardzo ładne oczko wodne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo mocnego słońca zdjęcia wyszły wspaniale. Moje są bardzo przepalone.
    Lubie oglądać zwierzęta w skansenach. Wtedy mam wrażenie, że to miejsce - żyje.
    Życzę miłej niedzieli.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No no, czułabym się tam świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ...wiem, gdzie leżą Mostki, przejeżdżałam, ale nie wiedziałam, że jest tam Mini-Zoo...przeoczyłam. Dzięki Tobie więcej się to nie zdarzy...
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam w tym miejscu, polecam, fajne miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie mini zoo widziałam w Kurozwękach, ale to przy pałacu i obok bizonów, znasz?
    Ja mam ochotę zobaczyć Safari ZOO, w Świerkocinie.

    OdpowiedzUsuń
  8. There are no zoos like this where I now live, it's nice to be able to see the animals not in cages. Thanks for the visits and comments on our blog.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło z pewnością czas był spędzony w tak urokliwym miejscu - teraz coraz częściej po trasie można takie mini ZOO spotkać ......pozdrawiam z sanatorium w którym spędzam też miło czas.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wdzięczne obiekty do fotografowania znalazłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Che posto meraviglioso, ci avrei anche io passato l'intera giornata, amo moltissimo gli animali e i fiori.

    Buona giornata carissimo amico e grazie per la tua visita, in effetti il quadro di John William Waterhouse, " The Lady of Shalott" sembra una fotografia e si vedono tantissimo i particolari.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne zdjęcia, zwierzęta są dobrym tematem fotografii. Urzekły mnie świnki:) Super!
    Nie raz byłam w tym miejscu, jadąc do Polski, jadłam posiłki w restauracji. Ale zawsze się spieszyliśmy, nie wiedziałam , że tam jest zoo, na pewno zwolniłabym tempo! Teraz jadę autostrada i mijam to miejsce, ciekawa jestem czy nie pada, chyba maja mniej interesantów. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawianie komentarza i zapraszam ponownie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.