niedziela, 17 marca 2013

Kolekcja szalików

     Szalik jest znakiem rozpoznawczym kibica. Mam tu na myśli prawdziwego kibica. O innych nie będę i nie chcę tu wspominać. Sam nie mam szalika żadnego klubu, choć na odległość kibicuję siatkarzom ZAKSY Kędzierzyn-Koźle. Kiedyś znalazłem się na komendzie policji w dużym mieście, a tu niespodzianka. Ściany jednego z tamtejszych pomieszczeń zdobiły przeróżne szaliki. Polskie i zagraniczne. Skorzystałem z okazji i pstryknąłem fotkę (była na to zgoda). Sami policjanci twierdzili, że szaliki zdobyli bez użycia siły. Były to po prostu prezenty od zaprzyjaźnionych z komendą kibiców. No cóż, prawdziwa przyjaźń nie zna granic.
      Poniżej moje trofeum w postaci zdjęcia ściany w komendzie policji w.... To niech pozostanie tajemnicą.


kibicowanie, piłka nożna, rekwizyty kibica, kolekcja




Może zobaczysz też post: Siatkarski Puchar Polski - półfinał? na blogu Koło domu?


11 komentarzy:

  1. Baaardzo mi się podoba stwierdzenie - zaprzyjaźnieni kibice z policją..
    Ale kolekcja - super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Spora ta kolekcja, ciekawe jak długo zbierali szaliki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehehe i mnie najbardziej w oko wpadło zdanie o zaprzyjaźnionych z Policją kibicach :):) Może takowi są :) A kolekcja całkiem pokaźna, jak ulał na sezon zimowy ;p Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ...spora kolekcja :)
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwych - oddanych swojej drużynie - kibiców podziwiam. Bandyterkę podszywającą się pod nich należałoby zlikwidować, żeby nie psuli opinii.

    OdpowiedzUsuń
  6. A już myślałem, że to Twoja kolekcja. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. This is a perfect post.
    Greetings.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale zestaw, imponujący :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny tekst w nieco żartobliwym tonie, ciekawa ekspozycja fajna fotka.
    Ja bym im nie wierzył, iż dostali w prezencie :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawianie komentarza i zapraszam ponownie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.