poniedziałek, 17 marca 2014

Siatkarski Puchar Polski - ćwierćfinał

    Kolejne posty w tym blogu poświęcone będą mojej ulubionej dyscyplinie sportu - siatkówce. Od 13 do 16 marca w Zielonej Górze mogliśmy być świadkami siatkarskiego święta - finałów Pucharu Polski z udziałem ośmiu najlepszych drużyn. W tym gronie była również drużyna, której kibicuję od wielu, wielu lat - ZAKSA Kędzierzyn-Koźle. W czwartek, 13 marca, spotkała się ona z Indykpolem AZS Olsztyn. W tym ćwierćfinale lepsza okazała się ZAKSA, wygrywając mecz w stosunku 3:0. Dla mnie była to okazja do użycia mojego aparatu fotograficznego. Poniżej kilkanaście wykonanych i wybranych przeze mnie zdjęć. 


Zaksa, Indykpol, Puchar Polski, Zielona Góra

siatkówka, mecz, puchar

Indykpol, Stelmach, mecz, siatka

Zaksa, mecz, puchar, siatkówka, dziewczyny

Zaksa, mecz, Zielona Góra, hala sportowa, trybuny

mecz, siatkówka, zaksa, indykpol, trybuny

impreza, sport, siatka, mecz, przerwa

ćwierćfinał, Puchar Polski, mecz, Zaksa, Indykpol

parkiet, siatka, mecz

akcja, mecz, siatkówka

awans, siatkówka, gra, kibice, trenerzy

pod siatką, gratulacje, awans

fotografie: Wiesław Zięba





Siatkarski wpis na blogu koło domu: Anastasi i jego złote chłopaki


5 komentarzy:

  1. No mecze były super pełne emocji / ja tylko z tv / - Gratulacje dla ZAKSy również mojej Drużyny !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym się wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ... wielkie brawa :)
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świder! Świder! Świder! :D

    Aaaa, tak mi się przypomniały stare, dobre czasy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawianie komentarza i zapraszam ponownie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.