czwartek, 30 maja 2013

Kamienne drogowskazy

     Bardzo podobają mi się kamienne drogowskazy, które spotkać można wokół Jeziora Wojnowskiego w Lubuskiem. Każdy z nich jest niepowtarzalny i chyba wieczny. Takie kamienie informacyjne spotkałem podczas moich wypraw rowerowych na leśnych duktach i kilka z nich sfotografowałem. Gdy w domu przyjrzałem się im bliżej, zauważyłem, że są ponumerowane. Może więc warto byłoby się wybrać w poszukiwanie wszystkich. A może być ich naprawdę sporo, skoro na jednej z fotografii widnieje liczba 26. Przy Jagodowej naprawdę rośnie dużo jagód, Nad Jeziorami rzeczywiście można spacerować wzdłuż pięknych jezior polodowcowych, a Obozowa to miejsce stacjonowania harcerzy.
     Postaram się zdobyć więcej zdjęć takich kamiennych okazów, a na razie zamieszczam tu trzy. 


drogowskaz, las, kamień, lubuskie

drogowskaz, turystyka, jezioro wojnowskie, kamień

kamień, las, przy drodze, wskazówka




Inny post na blogu Koło domu: Chwil kilka nad Jeziorem Wojnowskim


21 komentarzy:

  1. Swietny pomysl!!! i wyglada, ze sa dobrze umocowane, wiec trudniej je zniszczyc. Rzeczywiscie moze warto byloby poszukac pozostale. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ktoś miał fantastyczny pomysł:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł godny naśladowania, fajnie to wygląda i chyba jest niezniszczalne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawostka. Takie Stonehenge tylko trochę rozrzucone :) - może się nazbierać całkiem spora kolekcja ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Tojavie, zapraszam do siebie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ...o, jaki fajny i jak gustownie zrealizowany pomysł :)
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  7. tak, i przynajmniej człowiek wie, gdzie jedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieskromnie, subiektywnie (bom lubuszanka) powiem, że Lubuskie w ogóle świetne jest ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie farbę zetrze deszcz i wiatr..ale kamień powinien zostać, chyba, ...chyba, że ta niezbyt ładna podmurówka pokruszy się. E marudzę, porośnie mchem i trawą. Zresztą takie naturalne "tworzywo" pasuje do tego otoczenia najlepiej. Czy to są nazwy ulic w lesie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Estetyczne, trwałe, oprą się wandalom :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł z takim znakowaniem. Mnie sie podoba bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny pomysl takie kamienne drogowskazy, nie tylko dekoruja okolice ale i stanowia pozyteczna informacje dla przyjezdnych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zachwycona kamiennymi drogowskazami.
    Przyznaję, że takie pierwszy raz widzę...
    A Twoje zdjęcia? Perfekcjonizm!!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy pomysł z tymi kamiennymi drogowskazami.Świetnie wpisują się w krajobraz, połączenie natury i pożytku:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne głazy i stanowią na dodatek wskazówkę dla innych- no i nikt ich nigdzie nie przeniesie bo są zabetonowane........no chyba ze dźwigiem.......pozdrawiam /.

    OdpowiedzUsuń
  16. Grazie per la visita e le belle parole che mi hai lasciato...bell'idea questi sassi con inciso la direzione del posto..buona giornata !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe drogowskazy, w każdym otoczeniu będą się dobrze prezentować.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cuanta belleza nos regala la Naturaleza

    Gracias por compartirla

    Besitosmi niña

    OdpowiedzUsuń
  19. Jezioro Wojnowskie jest mi w pewnym sensie bliskie, bo z niego pobierałam materiał do badań do mojej pracy magisterskiej
    ale wtedy takich kamieni tam nie był :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawianie komentarza i zapraszam ponownie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.