sobota, 18 maja 2013

Zbigniew Jujka

     Wczoraj uczestniczyłem w spotkaniu, w którym udział brał Zbigniew Jujka - znany polski  rysownik satyryczny. Moje zainteresowanie było tym większe, że autor kilkudziesięciu tysięcy rysunków jako dziecko mieszkał w mojej miejscowości. Rysownik opowiadał o historii swojej rodziny, o pracy twórczej i wspominał czasy dzieciństwa, które przypadły własnie na lata spędzone w moim obecnym miejscu zamieszkania. Zbigniew Jujka okazał się bardzo ciepłym i pogodnym człowiekiem i jak przystało na satyryka, pełnym poczucia humoru. Na zakończenie składał podpisy na swojej najnowszej książce: "Żarty stąd i stamtąd". Udało mi się zdobyć autograf mistrza i chwilę z nim porozmawiać. Musiałem też pstryknąć fotkę. 


rysownik, satyry, rysunki, spotkanie autorskie



Na blogu Koło domu jest też post: Piórnica w Nowym Kramsku

8 komentarzy:

  1. Ja tam tego Pana nie kojarzę, ale rysunkami satyrycznymi nie pogardzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musialo byc wesolo,poszperalam w googlu i zobaczylam jego rysunki!!!o Mleczku slysza;am ale tego pana nie znalam a jest swietny! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jujkowe rysunki lubię od zawsze, zwłaszcza jako miłośnik komiksu i grafiki.

    OdpowiedzUsuń
  4. ...ojej Jujka...wierzę, że było i ciekawie i przede wszystkim z humorem i to dużym:)
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna pamiątka :-) Osoba bardzo znana, ceniony rysownik. Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna sprawa móc spędzić trochę czasu w tak doborowym towarzystwie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do dziś mam gdzieś (po rodzicach głównie) takie małe książeczki z jego rysunkami :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawianie komentarza i zapraszam ponownie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.