wtorek, 19 sierpnia 2014

Powrót do Wąsowa

     Nasz pobyt w Wąsowie opisywałem we wcześniejszym poście. Wpis można zobaczyć tutaj. Dzisiaj pora na kolejne zdjęcia z tego interesującego miejsca. Tym razem Wąsowo odwiedziliśmy w ciepłą, sierpniową niedzielę. Z okazji pewnej naszej rocznicy, w pałacowej restauracji zjedliśmy pyszne lody, po czym ruszyliśmy na spacer wokół pałacu. Poniżej zdjęcia. Ostatnie z nich pokazuje fragment Folwarku Wąsowo. Ale to już inny temat, być może na jakiś wpis w przyszłości. 


Pałac Wąsowo

Pałac Wąsowo

zwierzęta, pałac Wąsowo, atrakcje

Pałac Wąsowo

Pałac Wąsowo

Pałac Wąsowo

Pałac Wąsowo

Pałac Wąsowo

Pałac Wąsowo

Pałac Wąsowo




Zobacz również:


                





11 komentarzy:

  1. ...poznałam pałac dzięki Twojemu poprzedniemu wpisowi a teraz zainteresował mnie folwark, czekam zatem na opowieść o nim...
    Serdeczności :)
    Ps...najlepszego z okazji Rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miły spacer. Pamiętam opis pałacu. Teraz mam pełniejszy obraz tego miejsca.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. To fabtasyczne, ze Rocznica byla przez Was w tak pieknych okolicznosciach celebrowana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, takie miejscówki to ja bardzo. Może tylko bez koniny, bo wania mi niemiłościwie nieprzyjemnie, ale ten typ (ja) tak ma.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zacnie odrestaurowane miejsce - choć pruskiego ducha czuć na każdym zdjęciu, lepsze to niż niszczejące ruiny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki folwark to idealna pracownia dla mnie... ech, marzenie! świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam kilka takich miejsc w Małopolsce - tylko trzeba by trochę pieniędzy i MNÓSTWO pracy, naprawdę mnóstwo i serca też mnóstwo - ale odpłaciły by.

      Usuń
  7. Naprawdę wspaniałe miejsce.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo piękne widoki. Wspaniała natura.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawianie komentarza i zapraszam ponownie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.