sobota, 30 lipca 2011

Nasza paryska przygoda - Plac Vandome i hotel Ritz

     Plac Vandome związany jest z wieloma ciekawymi wydarzeniami i bardzo interesującymi ludźmi. To tutaj Napoleon poślubił Józefinę, a w kamienicy pod numerem 12 zmarł Fryderyk Chopin. W luksusowym hotelu Ritz przez 35 lat swego życia mieszkała Coco Chanel, w tymże miejscu w 1997 roku swe ostatnie chwile spędziła księżna Diana. Hotel należy do najekskluzywniejszych w Paryżu. Wewnątrz znajdują się piękne apartamenty ale też skromniejsze pokoje dwuosobowe, gdzie dziś nocleg kosztuje 867 euro. Cena ta obejmuje również śniadanie. Można też skorzystać z krytego basenu i sauny. To nie jest moja reklama Ritza. Wewnątrz nie byłem, a tylko obejrzałem fotografie na oficjalnej stronie hotelu. Moje zdjęcia poniżej. Zapraszam do obejrzenia.


Paryż, atrakcje Paryża, zabytki

paryskie hotele, atrakcje Paryża, ciekawe miejsca

Paryż i ciekawe miejsca, kultowe miejsca Paryża

luksus, hotele paryskie, elegancja

paryskie atrakcje, hotele, noclegi

paryskie place, zabytki, interesujące miejsca

polscy artyści, dom Chopina w Paryżu

piękno Paryża, ciekawe miejsca, klejnoty

paryskie place, piękne miejsca, Paryż, Francja

Zapraszam również do obejrzenia posta o podobnej tematyce: Tu spoczął Napoleon


1 komentarz:

  1. Pięknie opowiadasz:)nie zły przewodnik z Ciebie,podoba mi się to:)Trzecie zdjęcie przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawianie komentarza i zapraszam ponownie.

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.